Traceer Bestelling

DPD - Track and Trace


Waar is mijn pakket?

1. U heeft een trackingnummer ontvangen (0513...)
2. U kunt uw trackingnummer invullen op de website van DPD https://www.dpd.com/nl/nl/.
    U kunt ook gebruik maken van de myDPD app, en daar het trackingnummer (0513....) invullen.
3. Na plaatsing van een bestelling kan het even duren voordat deze functie werkt.
    Heeft u de bestelling na 12:00 uur besteld, dan kan het zijn dat de eerstvolgende dag uw tracking nog niet actief is. Kijkt u dan een dag later opnieuw.
4. U moet nu kunnen zien waar uw pakket zich bevind.
5. U kunt een e-mail sturen naar info@royalchristmas.nl met uw trackingnummer en ordernummer in het onderwerp.
6. Mail met het e-mailadres van het bezorgadres wat vermeld is bij de bestelling. Wij zoeken het voor u uit en zullen binnen 2 werkdagen uw e-mail in behandeling nemen.

Indien u uw bestelling niet heeft ontvangen terwijl de tracking aangeeft "is bezorgd" dan dient u binnen 2 werkdagen contact met ons op te nemen.
u dient altijd te corresponderen met het opgegeven e mailadres van de bestelling.

Al 50 miljoen kunstkerstbomen verkocht sinds 1936!