Retourneren: alleen bestemd voor online consumentenkoop niet voor bedrijven

U dient altijd te corresponderen met het opgegeven e mailadres van de bestelling.

Mocht u uw aankoop willen retourneren, dan is het belangrijk dat u onderstaand stappenplan doorloopt.

LET OP!

Alvorens u iets retour stuurt naar Royal Christmas, verzoeken wij u i.v.m. vakantie, per e-mail contact op te nemen.

U kunt het pas retour sturen als u een akkoord / reactie heeft ontvangen.

Uw bestelling kunt u binnen 14 dagen na aankoop aan ons retourneren.
U dient uw bestelling ongebruikt en onbeschadigd in originele verpakking terug te sturen.

Kerstverlichting, Fairybell - vlaggenmastverlichting en kerstartikelen met verlichting zijn uitgesloten van retourzending.
Tevens zijn facturen met de vermelding 'geen zichttermijn' en 'niet online bestelling' uitgesloten van retourzending.

LET OP: Om uw retour in behandeling te kunnen nemen worden alleen pakketten met ordernummer duidelijk zichtbaar op de doos en doorzichtige tape in behandeling genomen.

Retouren met andere kleuren tape: zoals grijs of zwart etc. worden NIET in behandeling genomen.




Doorloop volgende 4 stappen


LET OP! Maandag t/m vrijdag van 13.00 - 17.00 uur. Zaterdag en zondag is de afdeling retouren geheel gesloten.
Tevens dagelijks gesloten tussen 12.00 - 13.00 uur en na 17.00 uur.
Geef dit door aan uw bezorgdienst!

Leest u tevens onderstaande voorwaarden voor het retourneren.

Retourzendingen worden tot en met 23 december 16.00 uur in behandeling genomen. Mail uiterlijk voor 23 december 16.00 uur naar ina@royalchristmas.nl het
trackingnummer van het pakket, naam van de vervoerder en uw factuurnummer.

Na de kerstdagen worden er geen retourzendingen meer aangenomen, mits de orders die zijn aangemeld met het track en trace nummer + naam van de vervoerder voor 23-12 voor 16.00 uur, deze worden wel aangenomen. Wij adviseren u uw trackingnummer zelf te blijven volgen.

u dient altijd te corresponderen met het opgegeven e mailadres van de bestelling.

 

Zo werkt retourneren:

  • Mail naar ina@royalchristmas.nl en vermeldt uw ordernummer, geef ook aan: U wilt uw ORDER gedeeltelijk of geheel retourneren.
  • U ontvangt zo spoedig mogelijk bericht terug of het akkoord is.
  • Mail de dag van het retourneren het ontvangen formulier of uw ordernummer met UW TRACKING NUMMER en vervoerder naar ina@royalchristmas.nl 
  • Wilt u in dezelfde mail ook uw naam, woonplaats en bankrekening vermelden?
  • Knip alleen uw ordernummer uit en plak deze op de doos (zie voorbeeld)

 

LET OP:

  • Om uw retour in behandeling te kunnen nemen worden alleen pakketten met ordernummer duidelijk zichtbaar op de doos in behandeling genomen.
  • Alleen retourzendingen met een duidelijk zichtbaar ordernummer worden in behandeling genomen.
  • Bedrijven zijn uitgesloten van retour, wordt niet in behandeling genomen.
  • Heeft u bericht ontvangen:  het kan niet retour , wordt het niet in behandeling genomen.  
  • Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden terugstuurt, komt de betalingsverplichting niet te vervallen.
  • Annuleren van uw online order verstuurd met de pakketdienst  is alleen mogelijk wanneer de order nog niet is verwerkt. (Wanneer u een trackingnummer heeft ontvangen, is de order verwerkt).
  • Annuleren van de order kan uitsluitend telefonisch 0597-413546, per e-mail is niet mogelijk. Bewijs van annuleren ontvangt u per mail.

    Heeft u geen bewijs ontvangen ,is de order niet geannuleerd

    Annuleren van online order verstuurd op pallets, hiervan ontvangt u geen trackingnummer van pakket dienst,  annuleren van deze order is uitgesloten     



Zie retourneren onder, volg de stappen 1 2 3 4

                                               Het retouradres is:

                                               Royal Christmas

                                               T.a.v. Ina Keizer

                                               Engelstilstraat 14

                                               9671 JH WINSCHOTEN

                                               Nederland

 

Terugbetalingen bij retourneren

Wij storten uw geld zo spoedig mogelijk terug, uiterlijk 14 dagen na aankoop van uw artikel(en).

Voorwaarden retourneren voor consumenten:

    • 1. Zijn er kosten verbonden aan retourneren? 

      Hier geven wij een indicatie van de retourkosten per pakket. De prijzen per pakketdienst en vervoerders zijn verschillend.

      De verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening, ook bij het retourneren van een deel van je bestelling.

      De kosten per pakketdienst zoals PostNL, DHL en DPD variëren van circa € 15,- tot € 35,- voor Nederland en België.

      Voor grotere dozen zoals een grote kunstkerstboom Utah PVC dien je rekening te houden

      met circa € 60,- aan retourkosten.

      Grotere dozen kunnen door hun aard en omvang in de meeste gevallen niet per gewone post retour worden gezonden. Ook bij het retourneren van een deel van de bestelling zijn de verzendkosten voor jouw rekening en worden niet gerestitueerd. Uiteraard is het mogelijk om ook zelf je aankoop retour te brengen naar het adres wat wij je geven. Bewaar altijd de track en trace van je verzending en blijf het volgen zodat u kunt zien dat het bij ons is afgeleverd.

      Prijzen zijn excl. BTW.

    • 2. Wij behouden ons het recht voor om in geval van de door u veroorzaakte schade aan geretourneerde producten, eventuele kosten in rekening te brengen.
    • 3. Eventuele kosten als gevolg van niet thuis, adresfout of geweigerd komen voor rekening van de besteller.
    • 4. Voor bestellingen geplaatst na 9 december geldt geen zichttermijn van 14 dagen: zie punt 6.
    • 5. Kerstverlichting, vlaggenmast bomen, kerst items met verlichting, die uit de verpakking zijn gehaald en gedecoreerde kunstkerstbomen / kerstballen, zijn uitgesloten van retourzending.
      Tevens facturen met de vermelding geen zichttermijn en de niet online bestelling zijn uitgesloten van retourzending.
    • 6. Retourzendingen worden tot en met 23 december in behandeling genomen. Mail uiterlijk voor 23 december 16.00 uur naar ina@royalchristmas.nl het trackingnummer van het pakket, naam van de vervoerder en uw ordernummer. Retourzendingen gemeldt na 23 december 16.00 uur worden NIET IN BEHANDELING GENOMEN / GEWEIGERD.
    • 7. Houdt er rekening mee dat er in het weekend geen pakketten bij ons worden aangenomen.
    • 8. Pakketten die geweigerd zijn door de ontvanger daarvan komt de betalingsverplichting niet te vervallen.
    • 9. Vragen omtrent uw bestelling of niet ontvangen goederen, dienen uiterlijk binnen 7 dagen nadat u de bestelling heeft geplaatst bij ons binnen te zijn via: e-mail op info@royalchristmas.nl, onder vermelding van uw ordernummer en trackingnummer.
    • 10. Vragen betreffende uw bestelling die niet binnen de gestelde termijn bij ons binnen zijn gekomen zullen niet in behandeling worden genomen.
    • 11. Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden terugstuurt, komt de betalingsverplichting niet te vervallen.
    • 12. Blijkt, dat bij het terugsturen, het artikel beschadigd is of niet compleet is in de verpakking, behouden wij het recht de goederen terug te sturen naar de afzender of de kosten hiervan in rekening te brengen.
    • 13. Heeft u bij uw bestelling bankkosten betaald, hiervan komen de betalingsverplichting niet te vervallen.
    • 14. Alleen de orders waarvan de retourzendingen voor de Kerstdagen zijn doorgegeven aan ina@royalchristmas.nl met het track en trace nummer van het geretourneerde pakket.
    • 15. Uw retour dient afgeleverd te worden bij het opgegeven adres, niet bij een pick-up / parcel shop.

Al 50 miljoen kunstkerstbomen verkocht sinds 1936!